Frågor och svar

Här svarar vi på några av de vanligaste frågorna vi får om oss, vår webbutik och våra produkter. Om du inte hittar svar på dina frågor och funderingar här är du alltid välkommen att kontakta oss här.

Vart skickas beställningarna från?

Alla beställningar skickas från våra lagerlokaler i Sverige. Vanligtvis packas och skickas din beställning redan inom 24 timmar. I snitt tar det 2-5 dagar innan du får din beställning hem i din brevlåda eller till närmaste postombud.

Hur mycket kostar frakten?

Du handlar alltid med fri frakt på shop365.se. Det innebär att du aldrig behöver betala extra för frakten, oavsett hur mycket eller lite du handlar hos oss.

Vart levereras min beställning?

Din beställning skickas direkt till din brevlåda eller till närmaste postombud, beroende på hur det har packats. En liten beställning med mindre produkter skickas som varubrev till din brevlåda, medan en större beställning levereras till postombud.

Kan jag spåra min beställning?

Ja, självklart kan du det. Så fort din beställning har packats och skickats från oss får du ett mejl med ett sändningsnummer och en spårningslänk. Därefter kan du följa din beställning tills dess att den har kommit hem till dig.

Hur kontaktar jag kundtjänst?

Vår kundtjänst går alltid att kontakta via e-post eller telefon.

E-post: info@shop365.se

Telefon: 070 450 86 32

Kan jag returnera min beställning?

Ja, i de flesta fall går det alldeles utmärkt att returnera din order. Du hittar all information om vad som gäller och hur du går tillväga i vår Retur och återbetalningspolicy.